Zurück

Landschaften
Datenblatt

Einleitung

Creuem pel pont del Reixac el riu Ter, el riu més llarg i cabalós de les comarques de Girona. Un riu ple de vida i sempre envoltat de natura. Un cop creuat seguim direcció la casa del Reixac i, tot seguit, farem giravolt fort de pujada a l'esquerra.

A partir d’aquí el recorrerem durant una bona estona en paral·lel. Hem d’estar atents per veure els diferents arbres que caracteritzen el bosc de ribera, així com la multitud d’aus que conviuen i viuen al Ter. Aquest tram forma part de la Ruta del Ter, un camí que et porta des del seu naixement, als Pirineus, fins a la desembocadura, la Gola del Ter, a l’Estartit. Gaudiu del recorregut fresc, ombrívol i ple de vida mentre ens dirigim cap a les diferents cases rurals d’aquesta zona de Sant Joan de les Abadesses.

Després de creuar el pont agafarem el camí de la dreta que ascendeix. Passarem a tocar d'un aflorament de margues blaves, roques que ens indiquen que el mar va arribar fins aquí fa 50 milions d’anys!