Vistes a la Mola de Colldejou sortint del Pradell de la Teixeta.
Volver

Ruta de la Cova del Rector

Ruta
24/07/2018
Ficha

Introducción

Curiositats naturals a prop del Pradell de la Teixeta

La “Ruta de la Cova del Rector” és una excursió familiar molt interessant. Ens porta a conèixer l’entorn natural més pròxim al Pradell de la Teixeta.

Veurem feixes construïdes amb pedra seca encara conreades, visitarem “La cova del Rector”, i ens aturarem a observar la fauna en alguna bassa al barranc de la Forca.

 

Te recomendamos la App de Natura Local pera hacer esta ruta guiada e interpretada. Descárgatela gratis aquí:

Apple store Google Play
  • Tipología
    Circular horario
  • Dificultad
    Familiar
  • Duración
    36 minutos
  • Pendiente
    50.00 meters
  • Distancia
    2.05 km
  • Tema
    Flora y fauna
    Medio ambiente
  • Actividad
    A pie
  • Valoración

Gráfico de pendiente

Descripción

Curiositats naturals a prop del Pradell de la Teixeta

Sortirem del Pradell de la Teixeta per la carretera TV-3223, la qual seguirem uns 300 metres fins a deixar-la i agafar la pista del camí de la Cova del Rector. El recorregut fins a la cova el farem acompanyats per camps de conreu i boscos de pi blanc.

Ens desviarem per visitar la Cova i després seguirem avall fins al Barranc de la Forca. Al barranc ens detindrem en algunes de les basses que s’hi formen per observar libèl•lules i escoltar les granotes.

Deixarem el barranc a la zona de los Olivers per desviar-nos cap al poble i tornar al punt de sortida.

 

Guárdate la ruta